Разгледахме толкова много красиви любовни истории и обяснения как любовта води до предложение за брак, че ни се иска да споделим всички тях с вас! Ще ви разкажем само за тези, които ни впечатлиха най-много. Ще ви покажем предложения от най-сладката изненада на рождения ден до предложение за брак в скална зала за катерене. Обожаваме всички тях, защото са уникални, много лични и съвършено романтични.

Препоръчваме ви да си вземете носна кърпичка, защото тези романтични предложения за брак ще ви накарат да се разплачете сърцераздирателно!

Да започнем с първата романтична история

Първоначално щях да направя предложение за брак на Карли в Исландия миналата година, но за съжаление тя реши да изхвърли скрития на тайно място пръстен (да, това се случи наистина!). За щастие, планът ми проработи! Зората засия в най-невероятни цветови гами. Уговорих Карли да си направим селфи. Използвах фенер да ни освети за снимката. Но това не беше обикновено селфи – тя беше изненадана от предложението ми за брак, а аз също бях изненадан, когато тя каза „ДА!”

Предложение за брак в парче от въглища

photography: The Kitcheners

От самото начало на връзката им, винаги когато беше време за подаръци (Коледа, рожден ден и др.), Джордж се шегуваше, че Манон ще получи въглища. Независимо от шегата, той винаги избираше най-подходящите подаръци за нея. С течение на времето, въглищата се превърнаха в прекрасна метафора за подаръците му. Имайки предвид това, той реши да направи специален подарък: пръстен в парче от въглища. За целта беше изваял кутията за пръстена така, че да прилича на бучка въглища с помоща на 3D принтер.

Предложение за брак с шампанско “Babe Rose”

photography: Autumn Beury – Hello Miss Lovely

Бяхме на Хавай на круиз с двойка наши приятели. Седях удобно, наслаждавайки се на Тихия океан по време на залеза, когато Стив ми предложи да отидем към задната страна на кораба да се снимаме (честно казано, изобщо не ми се ставаше!). Отидохме там и Стив  ми подаде кенче с любимото ми шампанско „Babe Rose”. Той ми посочи етикета – изглеждаше по-различно. Завъртях кенчето и прочетох: „Мила, ще се омъжиш ли за мен?” След като осъзнах какво се случва, погледнах към Стив, който беше застанал на едно коляно.

Предложение за брак – изненада в Taft Point „без повече разделени на дълги разстояния”

photography: Sabine West Photography

От Джеси, бъдещата булка:

През последната година бяхме във връзка от разстояние. И двамата сме фотографи и постоянно пътувахме напред-назад между двата града. Конър трябваше да дойде в ЕлЕй за много натоварено работно пътуване и постоянно ми напомняше да отбележа датите, за да му помогна за снимките. Преди пътуването да наближи, ние правехме нашия списък за снимките и всички подробности. Конър ми каза, че за една от фотосесиите ще пътуваме до националния парк Йосемити. Накрая денят дойде и ние се отправихме с хората от екипа си към Йосемити. Пристигнахме много късно, а трябваше да се събудим рано за изгрева в Taft Point. Рано сутринта след 30-минутно изкачване най-сетне стигнахме до върха за изгрева. Аз останах без дъх…и буквално, и образно казано. Останахме около два часа и аз забелязах, че Конър се държи дистанцирано. Отдадох го на факта, че иска да направи най-добрите снимки.

Когато приключвахме, помолих Конър да се снимаме заедно точно на ръба. Направихме няколко снимки и аз бях готова да се отдалеча. Тогава Конър ме помоли да изчакам за секунда. Той ме целуна по челото и извади кутията с пръстена от джоба си. Погледнах го и изгубих самообладание… той ми каза най-милите думи, които исках да чуя и падна на колене пред мен. Когато се овладях, си дадох сметка, че цялото пътуване до Йосемити – всичко беше точно за този момент. Всичко това беше за мен! И в този момент разбрах, че това далеч надхвърля всичко, за което си мечтаех. Аз, разбира се, казах „ДА!”.

Предложение за брак от този, който сам го предизвиква

photography: Isaac Gautschi

Докато бяхме в Исландия, аз зададох на Бретан въпроса, който отлагах от доста време. От първия ден знам, че искам да прекарам с нея остатъка от живота си и че това е пътуване, което никога няма да забравим. Най-хубавото е… мисля, че тя каза „ДА!” Бях толкова нервен, не мога със сигурност да си спомня. Нямам търпение да прекарам дните си с най-добрата си приятелка. Също така, причината тя да носи официална рокля беше, че исках да се снимаме заедно на фона на тези красиви пейзажи в Исландия. Аз и казах да си облече роклята, нагласих статива и когато тя застана за снимка, настроих таймера. Приближих се до нея и и предложих. Щрак!

Изненадващо предложение за брак в Horseshoe Bend

photography: Olivia Markle Photography

Както се вижда: Tя казва „ДА!”

Започнахме да правим снимки на една скала до завоя, която приличаше на подкова и Оливия, фотографът, ме помоли да се обърна към Майкъл – мисля, че тогава разбрах…

Най-сладкото предложение за брак

photography: Chuy Photography

Погледнете само тези цветове!

Както се вижда в тези 50 нюанса на розовото, това е най-сладкото и изненадващо предложение за брак, правено някога.

Приключенческо предложение за брак на морския бряг

Това приключенческо предложение за брак на морския бряг
photography: Lynn Lewis Photography

Оо, а това е от най-екстремните предложения за брак. То е на тайна стръмна скала край морето в местността Big Sur

Следобяд потеглихме на пикник на нашето специално място в Биг Сур. Изпратихме координатите на Лин, нашия фотограф, без да осъзнаваме, че наближаваме мъртва зона. Докато Кендис и аз карахме по крайбрежието, решихме, че сме намерили мястото, но това беше просто подобно на него. Слязохме от колата и продължихме търсенето около 30 минути, преди да го намерим. Когато се приближихме до подножието на скалата, забелязах, че има много пътеки, за които не си спомням, нито пък съм разказвал на Лин. В този момент вътрешно се изплаших, но се опитах да запазя самообладание. Най-накрая намерихме нашето място и подредихме всичко, което бяхме взели, за пикника. Пътеката, по която дойдохме, не беше маркирана добре, а ние нямахме обват, за да звъннем на Лин. Поех голяма глътка шампанско и се чудех дали тя ще ни намери сред множеството пътеки.

За щастие, измислих план. Бяхме оставили нашия чихуахуа, Джелибийн, в колата и аз настоях да отида до там, за да го проверя. Върнах се обратно до колата само 30 минути преди уговорения час с Лин. Намерих някаква разписка в колата и започнах да пиша упътвания, за да ни намери. Тръгнах обратно към мястото като правех стрелки с пръчки и камъни, за да маркирам правилната следа. Лин се появи точно навреме, следвайки „маркировката” и въпреки че моето описание за „кратък поход” беше изключено, тя ни видя и се изкачи по скалата. Най-накрая дойде времето да направя това, което чаках с нетърпение не само последните 6 месеца, но и последните 6 години. Погледнах Кендис и казах: „Обичам те повече от Вселената!”, коленичих и я помолих да се омъжи за мен. Тя се разплака преди да каже „ДА!”

Предложение за женитба извън града, а тя очаква модна фотосесия

Предложение за брак извън града, а тя очаква модна фотосесия
photography: Jonnie + Garrett

Сред най-романтичните предложения за брак се отличи и това, което е в изоставена църква от 30-те години

Имах планирана фотосесия с Джони и Гарет за компания за часовници. Работила съм с тях няколко пъти в сватбената индустрия, така че знаех какви невероятни фотографи са те. Това ме развълнува повече, отколкото самата фотосесия. Започнахме да обикаляме сградата отзад напред, за да влезем в нея. Докато вървяхме, Джони ме помоли да и дам ключовете за колата и телефона си, за да може Гарет да ме снима как влизам в църквата. Помислих си, че това е малко странно, защото не носех часовника за фотосесията, но и дадох вещите си и продължих към входа.

Докато се приближавахме, чух песен, която ми звучеше познато. Влязохме вътре в пълен мрак, но когато Джони ми каза да завия зад ъгъла, пред мен блесна красивата църква и малка маса с великолепна стъклена кутия върху нея. Вътре имаше бележка и тогава се сетих, че това е моментът. Стоях там и четях 3-те страници от най- вълнуващото послание, писано някога. Когато прочетох всичко, разчувствана, вдигнах поглед към Джеймс. Той стоеше там, развълнуван, и ме гледаше. Не можех да помръдна, защото не ми се вярваше, че това наистина се случва. Приближих се към него и се прегърнахме, едновременно развълнувани и просълзени от щастие. Беше по-вълнуващо, отколкото си мечтаех. Казах „ДА!”, той сложи красивия пръстен на ръката ми и това беше най-щастливият момент в живота ни!

Това скално катерене!

Предложение за брак - скално катерене!
photo by India Earl

Какво друго да кажем освен, че това е сред най-романтичните предложения за брак и то в скална зала за катерене.

Луис планира всичко с невероятния фотограф Индия Ърл. През нощта той насърчи Мади да опита специално катерене (въпреки че тя беше уморена и ръцете я боляха вече). Тя, така или иначе започна да се катери по маршрута. Когато стигна до върха, Луис я задържа там, докато ние (всички техни приятели) изгасихме лампите, изтичахме към хиляда фута с дълги светлинни нишки и ги разпръснахме по пода, обсипан с венчелистчета от рози. Изведнъж включихме светлината и фитнес залата заблестя. Луис пусна Мади под звуците на любимата им песен „Първият ден от живота ми” на Bright Eyes, после и каза, че я обича повече от всичко на света и я попита дали иска да стане негова съпруга (по същия начин той я помоли да бъде негова приятелка). Тя каза „ДА!” със сълзи в очите, които се стичаха по бузите и!

Едно от най-романтичните предложения за брак е това на плажа с черния пясък в Исландия

Романтично предложение за брак на плажа с черния пясък в Исландия
photography: Molly Scott

Име на мястото: Jokulsarlon Vic Solheimasandur, Исландия. Както се вижда в това предложение – изненада в Южна Исландия

Първоначалният план на Чад беше да направи предложение на своята приятелка в Джокулсарлон в началото на деня на върха на един ледник, но премина към план Б поради неочаквани метеорологични ограничения (невероятно силни ветрове и градушка!). Едва в последния момент на дневната светлина Чад се изкачи на върха на скандалния разрушен самолет на черния пясъчен плаж на Солхаймасандур, падна на колене и предложи на любовта на живота си!!!

Тази изненада на рождения ден!

Предложение за брак на реждения ден
photography: J Wiley Photography

Предложението му беше тотална изненада!

Разбира се, кроях в ума си сценарии за годеж от известно време (кой не го е правил?). Да ми предложи на тържеството за рождения ми ден беше на челно място в моя списък, но честно казано, не виждах това да се случва. Нашите скъпи приятели Кристен и Брет предложиха да организирам своето парти за 30-ия ми рожден ден в задния им двор. Родителите ми пристигнаха от Ню Хемпшир и толкова много любими мои хора дойдоха да празнуваме!  За кратко време у мен се породи надежда, че той ще ми предложи, когато невероятният екип на Shindig Chic донесе огромна арка с балони и талантливият ми приятел Джен от J Wiley Photography предложи да се снимаме с Майк пред арката.

Около час по-късно Майк ми предложи да благодарим на всички, че дойдоха на тържеството. Без колебание аз изтичах на тревата и изнесох импровизирана реч. Кипнах от това, че всички мои усилия са отишли напразно, когато Майк започна да говори след мен. Смутих се, докато го слушах как повтаря нервно казаното от мен. Бързо разбрах какво ще се случи, когато той се втурна да вземе кутията с пръстена от Брет. Всички гости (включително и аз) избухнаха в смях, когато Майк падна на колене и каза: „Никога не съм правил това досега, изтърпете ме за миг!” Толкова се изненадах и развълнувах, че непосредствената ми реакция беше: „Тук има толкова много хора!”, на което той отговори: „Реших, че ще ти хареса този спектакъл!” Истина е! Освен всичко друго, Майк ме попита дали бих танцувала с него в кухнята завинаги. „Винаги!”

Колко сладки бяха тези двойки? Ще се радваме да чуем истории за вашите предложения за брак в коментарите по-долу! Ако се чудите как да изберете пръстен, раздела годежни пръстени е точно за вас.